X

מנעולן בבאר שבע

050-667-1266

מנעולן בבאר שבע

  • זמינות 24 שעות
  • זמן הגעה תוך 20 דקות בבאר שבע
  • שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר
  • פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק
  • באישור משטרת ישראל עם תעודות!

חיפשת שירות מנעולן בבאר שבע ?

גם בבירת הנגב, בכל שעה ביום תוכלו למצוא מנעולן בבאר שבע. שירות מבטיח ואמין של 24 שעות באישור משטרת ישראל יעמוד לרשותכם. אז למה צריך מנעולן לכל שעות היממה, שיגיע עד עשרים דקות לאחר זמן הקריאה?

050-667-1266

מנעולן בבאר שבע – לבית

אין תחושה מתסכלת יותר מלהגיע הביתה אחרי יום עבודה ארוך וקשה, להכניס את היד לתוך הכיס של התיק, שם תמיד אפשר למשש ולמצוא את צרור המפתחות, לא להרגיש כלום ואז להבין – הפעם אתם תקועים מאחורי הדלת. הרעב של היום הארוך והגעגועים למקלחת החמה מציקים מאוד. אז לא צריך לחכות יותר, להתעצבן או ללכת לשכן או לחבר הגר בקרבת מקום – אפשר פשוט להתקשר למנעולן בבאר שבע. תוך עשרים דקות כבר תהיו בתוך הבית ותשכחו שכל זה קרה. היום כבר לא צריך להתאכזב ולכעוס אם שכחתם את המפתח על השולחן במשרד, זה לא אומר שהיום שלכם נהרס.

050-667-1266

מנעולן בבאר שבע – שירות לרכב

לא רק מפתחות לבית נשכחים, המפתחות שנשכחים הכי הרבה מאחור הם המפתחות לרכב, וזו לא רק השיכחה, אלף דברים גורמים לנו להישאר מחוץ לאוטו – אם סגרנו אותו והמפתחות נשארו בסוויץ', אם הסוללות בשלט נגמרו ועוד סיבות שגורמות לנו לחוג סביב הרכב ולקוות שיקרה נס והוא יפתח מעצמו.  גם הפעם אנחנו לא צריכים להישאר זמן רב מחוץ לאוטו – טלפון אחד למנעולן והבעיה נפתרת. שירות המנעולן מעניק חילוץ מכל מקום ברחבי הארץ, כך שיהיה אפשר לפרוץ לתוך הרכב ולהעניק את המפתח חזרה ללקוח. בנוסף, מעניק השירות גם אפשרות לקידוד המפתח לרכב, תיקון או החלפה של סוויצ'ים, שחזור מפתחות לרכב במקרה של אובדן ומפתחות ושירותי פריצה ללא נזק לרכב.

מנעולנים רבים, גם במרכז הארץ ולא רק בבאר שבע, מעדיפים לעבוד רק עם רכבים מסויימים ונמנעים מעבודה עם רכבי יוקרה, כנראה גם מתוך חשש לפגוע ברכב עצמו. אבל השירות של יקיר המנעולן מתאים לכל סוגי הרכבים, גם רכבי יוקרה כמו לקסוס, ב.מ.וו, מרצדס ועוד.

חשוב מאוד, גם אם מדובר ברכב וגם אם מדובר בבית שלכם, בסך הכל אלה המרחבים הפרטיים המוגנים שלכם, המבצר האמיתי שלכם, ולכן, חשוב מאוד שכל מנעולן שתבחרו שיטפל באיזור הפרטי האישי שלכם, חשוב שיהיה לו אישור  אמינות ממשטרת ישראל. האישור מבטיח שההעתקים היחידים של המפתחות המשוכפלים והקודים של האזעקות יהיו בידיכם בלבד, ושאיש הקשור בחברה לא ישתמש במידע הזה בזדון.

050-667-1266

חיפשתם מנעולן בבאר שבע? הגעתם למקום הנכון !

עם ניסיון של 15 שנה בתחום המנעולים בארץ ובחו"ל, חברת iOpen משתמשים עם מכשור מקורי והכי מתקדם בתחום, ומסוגלים לתת לכם מענה לכל בעיה הקשורה למנעולים ומפתחות. ברשותנו כוח אדם מקצועי, אמין ואיכותי, אשר מגיע עד לבית הלקוח ובתוך זמן קצר.

החלפת מנעולים בבאר שבע

אנו מתמחים בהחלפת מנעולים בבאר שבע ומתאים את המנעול ומנגנון האבטחה לדלת שלך בהתאם לתקציב ורמת המיגון. איזה מנעול כדאי באמת להתקין לדלת שלי?                                                                                                                                                                                                                       קיים מבחר רחב של מנעולים חלקם פחות איכותיים וחלקם יותר הכל בהתאם למחיר ולרמת המיגון.

ההבדל העקרי בין המנעולים הוא איכות המנעול שזה מציין את רמת המיגון ככל שצילינדר יותר איכותי סביר להניח שהוא יותר ממוגן ויותר מחוסם מפני פריצה גם של גנבים מתוחכמים שמשתמשים בכלי פריצה מקצועיים החוכמה שמסתתרת בתוך מנעעולים אלו היא שיש קושי רב בפריצה שקטה על ידי פיקלים או מחטים משום שהפינים שבתוך המנעול הינם קופצים תמיד חזרה למקום הטבעי שלהם ולא משנה באיזה מכשיר פריצה תשתמש והדרך היחידה לתפוס את הפינים למצב פתיחת דלת זה רק על ידי המפתח המקורי שהגיע עם המנעול באריזה. לכן כדי לפרוץ מנעול איכותי נצטרך יותר להשתמש בכלים שעושים הרבה רעש והרבה לכלוך לפני שנוכל לפרוץ את המנעול וגם פריצה כזו לוקחת המון זמן, שבזמן ארוך זה יהיה אפשר לתפוס גנב בשעת מעשה אפילו על ידי עוברי אורח, מנעול איכותי זהו מנעול שמגיע בין היתר עם כרטיס שכפול שרק באמצעותו יהיה ניתן לקבל העתק נוסף של מפתח מה שמבטל את האופצייה לשכפול מפתחות לא רצויים ולא לידיים הנכונות, מנעול כזה יעלה יותר יקר ממנעול שהוא רק מנעול ללא אבטחה וללא דרגת מיגון וללא "אבא ואמא".

החלפת מנעולים בבאר שבע עם כל פתרונות המיגון וכל סוגי המנעולים ממנעול לרכב עד למנעול לעסק ובכל המחירים שבהחלט מתאימים לכל כיס.

מתן מענה להחלפת מנעולים בבאר שבע 24 שעות ובתוך 20 דק בבית הלקוח 365 ימים בשנה!

חייג עכשיו ושאל את המומחה 050-667-1266