X

פורץ רכבים – ללא נזק

050-667-1266

פורץ רכבים יעשה עבורכם את העבודה

נעלתם את האוטו ואיבדתם את המפתח?נשארתם מחוץ לרכב והמפתח ננעל בפנים? המפתח נתקע בסוויץ' או נשבר בחור המנעול? פורץ רכבים מקצועי יפתור לכם את הבעיה בקלות! 20 דקות ואנחנו מגיעים!
מיהו פורץ רכבים? הכר את המומחה:

פורץ רכבים הוא טכנאי מנעולים מקצועי בעל תעודת פורץ מוסמך ואישור משטרתי, שיגיע עד אליכם עם מעבדה ניידת מלאה בכל הציוד הנדרש לפתיחת הרכב שלכם באופן מקצועי וללא גרימת נזקים.כל ניסיון פריצה עצמי בלתי מקצועי עלול להזיק לרכב שלכם ולעלות לכם ביוקר. לכן גם אם אתם לחוצים וממהרים, חשוב שתדאגו להזמין את האדם המתאים לביצוע העבודה. לא משנה היכן הרכב שלכם נמצא ברחבי הארץ – אנו בחברת iopen נגיע אליכם במהירות, נציג לכם את האישורים המתאימים ונתחיל במלאכה. נשתמש רק בציוד הטכני המתאים לסוג ודגם הרכב שלכם, מתוך היכרות עם הוראות היצרן וניסיון רב של פריצת רכבים ברחבי הארץ.
מתי נזדקק לשירותי פריצת רכבים?

050-667-1266

* כשמפתח הרכב אבד או נגנב

* כאשר הרכב חווה ניסיון פריצה וחור המנעול הושחת

* כאשר השלט איננו פותח את הרכב או שהדלת לא נפתחת

* מכסה המנוע תקוע

* במצב של חשד שמישהו העתיק את המפתח

* תא המטען נעול

* המפתחות נעולים בתוך הרכב

* הילד ננעל בתוך הרכב

סירטון המציג פריצת רכב במוו סידרה 5 בשיטה שעדיין לא הכרתם ללא נזק

אם ברשותכם אך ורק מפתח אחד ולרכב ישנם מספר נהגים, מומלץ שלא להסתפק בצרור אחד משותף ולהיעזר בנו גם ליצירת שכפול מפתחות לרכב או שכפול שלטים לרווחת כל הנהגים וליצירת מפתח רזרבי, לכל צרה שלא תבוא.

050-667-1266

בכל נסיבות אלה ניידת השירות שלנו תגיע אליכם עד 20 דקות ותפתור את הבעה באחריות ומקצועיות ללא דופי.

התקשרו אלינו עכשיו ונשמח לעזור – 050-667-1266
כיצד פורץ רכבים יכול לפרוץ את הרכב?

המעבדה הניידת שלנו תגיע עם כל הציוד המתאים עד לרכב שלכם ותחילה יוודא המנעולן כי הרכב בבעלותכם מחשש לניסיון התחזות וגניבת רכב – תופעה רחבה ונפוצה בכל חלקי הארץ. לאחר שיאבחן הפורץ את הבעיה, את דגם הרכב ושנת הייצור – תתחיל מלאכת הפריצה עצמה, לרוב באמצעות הפרדה זהירה ובטיחותית של הדלת מהמשקוף, הכנסת מוט ברזל או כלי מיוחד אשר באמצעותו ניתן לדוג את המפתח או ללחוץ על כפתור הפתיחה מבפנים.

כיצד מתבצע שחזור מפתחות לרכב שלי?

אין מרגיז ומלחיץ יותר מאובדן של מפתחות הרכב, גניבה פתאומית או תקלה שהתגלתה בהם. לכל אלו נוכל לבצע שחזור מפתחות לרכב שלכם בשלושה שלבים:

* חיתוך המפתח לצורה המתאימה

* קידוד המפתח כך שיותאם לאימובילייזר – מערכת ההנעה המזהה את המפתח שלכם בלבד

* מחיקת קידוד המפתחות הישנים מתוך "זיכרון" הרכב

טיפ קטן מאיתנו: אל תסתפקו במפתח אחד בלבד לעולם! אין לדעת מתי תזדקקו למפתח החלופי ולכן מומלץ את העותק הנוסף להעניק לנהג הנוסף של הרכב במידה ויש, או לאפסן בבית במקום נגיש אך בטוח.

קצת עלינו:

חברת פורץ רכבים iopen יודעת איך לטפל בכל מקרה אפשרי באופן מסור, אמין ומקצועי ללא גרימת נזקים לרכב שלכם. אזורי הפעילות שלנו הינם כלל הארץ! שירותי פורץ מנעולים בדרום, שירותי פורץ מנעולים בתל אביב וכו'. אנו נענים עד 20 דקות מרגע הקריאה ומשתמשים במכשור והציוד המתקדמים ביותר בעולם, בעלי ניסיון רב בפריצת כלל סוגי הרכבים – גם בדגמים החדישים ביותר על הכביש! את העבודה אנו מבצעים במינימום זמן וללא גרימת נזקים. כל מנעולן אצלנו אוחז בתעודת מנעולן בתוקף ובאישור מטעם משטרת ישראל.

אנו נספק לכם את כל השירותים במומחיות ושליטה מלאה, עם דגש על מתן שירות אדיב ואמין לכל דורש.

מחפשים פורץ רכבים זמין? צרו קשר עכשיו והפורץ בדרך לרכב שלכם 050-667-1266

חברת iOPEN מעסיקה פורצי רכבים מקצועיים בעלי רישיון פריצה חוקי ממשטרת ישראל ויוכלו להגיע אליכם 24 שעות ביממה כל ימות השבוע עד 20 דקות בלבד מרגע קבלת הקריאה!
לפורצים היכרות מעמיקה עם כל סוגי הרכבים ודרכי הפריצה הבטוחות והיעילות ביותר.
החברה מציעה שירותי פריצה בפריסה ארצית ונבחרת של פורצים מוסמכים, מקצועיים ואמינים.
פורץ רכבים מקומי עד 10 דק

פורץ רכבים בתל אביב קרא עוד..                                                                                                                                                                                                      פורץ רכבים בפתח תקוה קרא עוד..
פורץ רכבים בראשון לציון קרא עוד..
פורץ רכבים באשדוד קרא עוד..
פורץ רכבים ברחובות קרא עוד..

פריצה בטוחה יותר לרכב

עם פורצי הרכבים שלנו תוכלו להיות רגועים, לעובדים שלנו יש את התעודות המאשרות להם לעסוק במקצוע והם נבחרו על ידינו בקפידה רבה ואף עברו הכשרה מעשית ולכן, אפשר להפקיד בידיהם את הפריצה לרכב מבלי לדאוג והכל במחירים הוגנים, בעבודה בטוחה, יעילה, מדויקת ומהירה.

מחפשים פורץ לרכב זמין? צרו קשר עכשיו והפורץ בדרך לרכב שלכם 050-667-1266

Save

Save

Save

Save