X

מנעולן ברחובות

050-667-1266

מנעולן ברחובות

 יש דברים שאי אפשר לפתור לבד כמו פריצת מנעולים. במידה ויש בעיה בפתיחת מנעול, חשוב להפקיד את הטיפול בבעיה בידיים של אנשי מקצוע מוסמכים ומיומנים – המנעולנים.

זכרו שמנעול הוא אביזר ביטחון מתוחכם שהשתכלל במהלך השנים וכיום יש מנעולים קשים מאוד לפתיחה ולפיצוח שרק מי שהוסמכו לפריצתם יודעים כיצד לפתוח אותם מבלי להסב נזק לרכב או לדלת.
אם נתקעתם מחוץ לבית או לרכב, איבדתם את המפתחות או פשוט אינכם מצליחים להיכנס פנימה, או צריכים מפתח נוסף לרכב כולל קידוד, מנעולן רכב ברחובות יגיע לחילוצכם מהסיטואציה הסבוכה ויסייע לכם במשימה – פריצת המנעול בדרך המקצועית והטובה ביותר.
אל תפעילו שיקול דעת מוטעה, חכו למנעולן שיטפל בבעיה בעזרים מקצועיים.

050-667-1266

 

נבחרת המנעולנים לשירותכם

חברת iOPEN  מפעילה אך ורק צוותי מנעולנים שעברו הכשרה מקיפה בתחום ובעלת רישיון פריצה ממשטרת ישראל, הצוותים שלנו פועלים ברחבי הארץ ויגיעו לעזרתכם במידית עד 20 דקות מרגע קבלת הקריאה.
הזמינות שלנו עבורכם היא מסביב לשעון – בכל שעה במהלך היום והלילה, 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע אתם מוזמנים לצור קשר ונסייע בהקדם האפשרי עם השירות המקצועי והאדיב ביותר.

מחפשים מנעולן ברחובות? הגעתם למקום הנכון!
המנעולנים שלנו באזור רחובות הם מהטובים בתחום, אמינים ומיומנים ובקיאים בכל השיטות והטכניקות לפריצת מנעולים ותיקון דלתות לאחר פריצה.
בין השירותים שהמנעולנים מרחובות מציעים לכם:

מנעולן רכב ברחובות : פריצה למנעולי רכבים מכל הדגמים כולל שכפול וקידוד מפתחות עם אימבולייזר
פריצה לכספות
פריצה לבתים – טיפול במנעולים מכל הסוגים
החלפת מנעולים לפי הצורך
תיקון והחלפת צלינדרים
ועוד

איכות זה שם המשחק. בחברה שלנו אנחנו מקפידים שכל מנעולן ברחובות שיגיע אליכם יגיע עם הציוד הנדרש לטיפול המיטבי במנעול מכל סוג שתציגו בפניו.
אמינות אצלנו היא ערך עליון. אנחנו נספק לכם ציוד מקורי באחריות במחירים אטרקטיביים במיוחד.

בכל מצב חירום, בכל בעיה עם מנעול, מכל סוג – קראו למנעולן ברחובות ואנחנו נשלח אותו אליכם.

בכל בעייה נשמח לעמוד לשירותכם תמיד 053-277-2125