X

מנעולן בנס ציונה

 אין תחושה מתסכלת יותר מלחזור הביתה בסוף יום עבודה, לגלות ששכחת את המפתח בבית או במשרד, להקיש על הדלת ולא לקבל תשובה

רגע לפני שאתם מתיישבים על הרצפה בייאוש וחושבים על מי ליפול בסוף יום העבודה שלו ושלכם, שירות חיוני שמציע מנעולן בנס ציונה מציע לכם שירות אמין, יעיל ומהיר לכל חלקי הארץ.
השירות מציע לכם פשוט ליצור קשר מהמקום בו אתם נמצאים (כנראה מחוץ לדלת הבית), לדווח למנעולן מה הבעיה (שבירת המפתח בתוך המנעול, התיישנות מערכת הצירים ועוד ועוד) ותוך לא יותר מעשרים דקות כבר תהיו בתוך הבית.

עניין שכיחת המפתחות קורה לא רק בבית. גם כלי הרכב שלנו, כך מסתבר, לא ממהרים להניע את עצמם לבד ודורשים סיבוב מפתח. גם כאן כלול השירות של אותו מנעולן בנס ציונה. אם קרה לכם שעמדתם והסתכלתם מחוץ לדלתות הנעולות של כלי הרכב שלכם על המפתח שסירב בכל תוקף להקשיב לקריאותיכם שישוב, אם קרה לכם שהאימובילייזר החליט שדווקא חום האימים בחוץ מתאים לו והוא רוצה להישאר במקום, כנראה שאתם זקוקים לשירות. גם הפעם אתם מוזמנים למהר ולהתקשר ובתוך מספר דקות יגיע המנעולן לפרוץ לרכב שלכם ולגאול אתכם מיום שלם של עצבים מרוטים.

שירותי רכב נוספים שתוכלו לקבל דרך אותו מנעולן בנס ציונה היא קידוד המפתח לרכב, שיטה טכנולוגית חדשה ומהפכנית בה מפתח הרכב מקודד באמצעים אלקטרוניים שמטרתם לסקור אותו ולזהות כשמנסים להתניע את הרכב באמצעותו. עוד שיטת בטיחות שתמנע הרבה כאב ראש (ניתן לצפות בשירות וביעילות דרך הרשת החברתית "יוטיוב"). בנוסף, תוכלו לתקן או להחליף סוויצים של כל סוגי הרכבים במקום, כולל רכבי יוקרה נדירים בישראל, ביעילות ואמינות רבה.

שירות נוסף לרכב שלכם הוא גם שירות שחזור מפתחות אמין. השירות שמעניק אותו מנעולן בנס ציונה מאפשר לכם לשחזר את המפתחות שלכם ללא נזק למנעול הרכב. חשוב מאוד לדעת שאת השירות הזה כדאי לצרוך אך ורק ממקומות אמינים מסיבות ברורות – נותני שירות רבים משאירים אצלם העתקים של מפתחות ומנצלים לרעה את עבודתם.

כשמדובר בשירותי פריצה ומנעולנות לעסק שלך, לבית שלך ולרכב שלך, חשוב מאוד שהשירות, גם אם הוזמן תחת לחץ ופאניקה, יהיה אמין ומהיר. לא תמיד יש לנו זמן לברר על המלצות לפני שאנחנו קוראים לנותן שירות שכזה, ולכן חשוב לדעת על מנעולן באיזור שלכם המעניק שירות אמין ובטוח, אל לנו לשכוח שכולנו בני אדם, וכולנו ננעל בחוץ פעם.

נשמח לעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה 053-277-2125