X

שירותי מנעולן רכב מרצדס – שכפול מפתחות למרצדס

050-667-1266

שכפול מפתחות לרכב מרצדס

אם בבעלותכם מרצדס, כדאי לדעת שמדובר ברכב בעל נעילה רגישה ומתוחכמת, מיוחדת רק לרכב זה. שכפול מפתחות למרצדס דורש ציוד מיוחד, ידע טכני וניסיון רב של מנעולן מיומן. רכבי מרצדס כוללים ארבע סוגי מפתחות – לכולם צ'יפ אלקטרוני המקודד לרכב. ברוב הדגמים של רכבי המרצדס, המפתחות הינם שלט חכם הפועל בשיטת אינפרא אדום עם להב מפתח מכני פנימי המשמש רק למצב חירום, כאשר קיים מקרה של חוסר מתח במצבר או שסוללת השלט התרוקנה.

מסודותיו של פורץ רכבים – טיפים לפתירת תקלות הנעה במרצדס

המפתח בסוויץ' אך לא מסתובב וההגה נעול ? – יתכן שהסיבה היא מצבר מרוקן לחלוטין אך אפשרות נוספת היא בעיה במערכת האימובילייזר. כאשר המפתח החכם נכנס למתג ההצתה, מסופק מתח חשמלי ממודול הבקרה הראשית (סוויץ' ELS) אל המפתח החכם ומתבצע תהליך החלפת נתונים בו מתבצע אימות של קוד המפתח החכם. כדי לאשר בעיה זו ולגלות האם מדובר בשיבוש אימות הקוד במפתח, נסו להשתמש במפתח הנוסף. בכל מקרה ניתן לשוחח איתנו על מנת לבצע קידוד מפתחות לרכב מחדש או להשתמש בשירותי מנעולן מוסמך לאיתור מוחלט של הבעיה.

050-667-1266

ברשותכם רק מפתח אחד בלבד עבור שני נהגים או יותר ? – המפתח החכם מזהה אתכם ממרחק קצר ויכול לפתוח מיידית את הרכב. כאשר מתבצע חילוף בנהיגה והמפתח נותר בכיסו של הנהג שנסע לפני כן, הרכב לא יוכל להתניע מחדש לאחר כיבוי, להינעל או להיפתח כלל. כמו כן רוב הזמן אנו עסוקים בשגרה יומיומית ולא פעם אנו לפעמים מאבדים את הריכוז מלחץ בעבודה, ילדים, וכדו' ושוכחים היכן הנחנו את מפתח הרכב,. על כן חשוב מאד וכדאי שיהיו בבעלותכם מפתחות ספייר עבור כל אחד מהנהגים או על כל צרה שתבוא.אצלנו ניתן לבצע שכפול מפתחות לרכב מרצדס באופן מהיר יעיל ומקצועי ושלכל נהג יהיה מפתח חכם ומקודד אישי משלו במידת הצורך.

המפתח החכם של המרצדס נעול בתוך תא המטען ? – אם ניסיתם להוציא דבר מה מתא המטען, הנחתם את המפתחות בפנים וסגרתם אותם בפנים, מערכת האבטחה לא תאפשר לכם לפתוח מחדש את תא המטען, למרות שדלתות הרכב יישארו פתוחות. במצב זה, האפשרות היחידה היא להשתמש בשירותי פורץ רכבים מקצועי שיפתח את תא המטען ישירות באמצעות כלים מתאימים המדמים את פעולת המפתח וללא נזק לרכבכם או לפתח המנעול.

שירותי חברת iopen ניתנים 24 שעות בפריסה ארצית. אנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר עבור שכפול מפתחות לרכב מרצדס, תיקון שלטים חכמים, קידוד שלטים ופריצת רכבי מרצדס ללא נזק ובאופן המקצועי ביותר.

דגמי מרצדס מובילים:
סדאן והאצ'בק

A-CLASS, B-CLASS, C-LASS, S-CLASS, E-CLASS
קופה

GLA-CLASS, GLC-CLASS, GLE-CLASS, GLE-CLASS, GLC-CLASS, ML-350

* זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

* שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

* פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

* באישור משטרת ישראל עם תעודות!

 

 

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save

Save