X

שחזור מפתחות לרכב – רק אצל יקיר מנעולן

050-667-1266

איבדתם את המפתח לרכב? המפתח נשבר או נפגם בדרך אחרת? אל תשברו את הראש. אין צורך ליצור קשר עם היצרן ואינכם צריכים לבזבז הון תועפות. אם ברצונכם לשחזר את מפתח הרכב שלכם מכל סיבה שהיא, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל יקיר מנעולן. אנחנו מספקים שירות של שחזור מפתחות לרכב במקרה של אובדן ישירות בבית הלקוח בתוך מעבדה ניידת נשחזר מפתח תוך זמן קצר ולאחר שלב שחזור המפתח, מגיע שלב הקידוד המפתח לרכב במידת הצורך, כמו גם שירותים רחבים אחרים בתחום של מנעולן רכב.כולנו מכירים את המונח שכפול מפתחות לרכב, מצב בו אנחנו לוקחים מפתח קיים ומשכפלים אותו בשביל שיהיה לנו עוד מפתח (או יותר) עבור הרכב שלנו. עם הזמן נוצר תחום נוסף, מקביל, של שחזור מפתחות לרכב, אשר בדומה לשכפול מפתחות נעשה אף הוא אצל מנעולנים מקצועיים.
הרעיון של שחזור מפתחות לרכב הוא מאוד פשוט, ישנם מקרים בהם אנחנו מאבדים את המפתח, שוכחים אותו, הוא נשבר לנו, נגנב או כל מצב אחר אשר למעשה אין לנו מפתחות לרכב ואנחנו נמצאים בסיטואציה שאין לנו דרך לפתוח אותו ובוודאי לא להתניע אותו. שחזור מפתחות לרכב פותר מצבים שכאלה.
כיצד מתבצע שחזור מפתחות לרכב?
בשלב הראשון מנתקים את כל מערכות האזעקה על מנת שיהיה ניתן לפתוח את הרכב בצורה רגילה ונוחה, לאחר מכן משחזרים את מבנה המפתח. כאן העבודה מתחלקת לשני חלקים. חלק אחד הוא של השחזור הפיזי של המפתח, כאשר מדובר בכלי רכב שאין להם מערכת אזעקה או אימובילייזר מקורי, אז מסתפקים רק בשחזור מכני של המפתח על פי מדידת הדיסקיות שבתוך צילינדר הדלת של הרכב ועל פי מערכת ההתנעה שלו.
החלק השני בעבודה הוא קצת יותר מסובך וזה מתייחס לכלי רכב שיש להם מערכות אזעקה ואימבולייזר מקורי, המצריך פעולת קידוד מפתח חדש למחשב הרכב המתבצע באמצעות מחשבי קידוד מפתחות דרך שקע OBD. במקרה כזה יש צורך לשחזר את המפתח, להתחבר למחשב הרכב, לנטל את הקוד הקיים ולאחר מכן להתאים קוד חדש למפתח המשוחזר. בצורה כזו המחשב יקלוט את הקוד החדש ויאפשר למפתח לפתוח את הרכב ולהתניע אותו.
מאחר ומדובר בעבודה לא פשוטה ובעניין טכני מקצועי, הרי מי שמבצע אותה צריך להיות איש מקצועי עם נסיון מהשורה הראשונה עם הצייוד המקורי והכי מתקדם ואשר מבין הן בשחזור מפתחות לרכב והן בעבודה עם אימובילייזרים ומחשבי רכב.

050-667-1266

היתרונות של שחזור מפתחות לרכב ומתי נעשה זאת

היתרון המובהק הוא במקום לפנות אל יצרני הרכב שלנו ולרכוש מהם שלט או מפתח חדש ולהמתין חודש לכל היותר, אנחנו יכולים לעשות את זה תוך זמן קצר אצל מנעולן מקצועי אשר מגיע עם מעבדת שירות ניידת עם כל הצייוד הדרוש עד לבית הלקוח. אנחנו יכולים לעשות את זה בכל עת, כפי שציינו קודם לכן, המקרים הנפוצים בהם נצטרך לעשות שחזור הם כשאנחנו מאבדים את המפתח, כשאנחנו נשבר לנו או במקרים אחרים בהם אנחנו נשארים בלי מפתחות כלל. במידה ויש לנו מפתח אחד רזרבה, אז כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה לשכפל את המפתח.
לפני סיום, מומלץ מאוד לוודא שהמנעולן אצלו אתם מבצעים את השחזור הוא איש מקצועי, מנוסה, בעל תעודת יושר מהמשטרה וכן זמין לביצוע העבודה תוך זמן קצר מאוד.

שחזור מפתחות לרכב בסטנדרטים הגבוהים ביותר

רק אצלנו תוכלו לקבל שירות שחזור מפתח לרכב תוך זמן קצר ומבלי להתפשר על האיכות. אצלנו עובדים עם המיכשור המתקדם ביותר בשוק ומספקים את הפתרונות האיכותיים ביותר – במחירים הוגנים. כמו כן, אצלנו תקבלו שירות נעים, נאמן ומקצועי. לכל שיש לכם – הנכם מוזמנים להתקשר עוד היום. 053-277-2125