X

ניתוק אימובילייזר – ניתוק קודן

050-667-1266

ניתוק אימובילייזר – ניתוק קודן

ישנם המכנים את את הקודן של הרכב בתור אימובילייזר, בסופו של דבר גם הקודן וגם האימובילייזר שבתוך המפתח משמשים כרכיב השבתה שיכול להיות מותקן בכמה נקודות עיקרייות ברכב, וללא הקוד הנכון או ללא השבב הנכון לא נוכל להניע את הרכב.אם אתם נוהגים ברכב שיוצר בשנים האחרונות, מרבית הסיכויים שברכבכם מותקנת מערכת אבטחה מסוג אמובילייזר המשולבת בהפעלה של קודן. האימובילייזר (אשר שמו נגזר מן המילה האנגלית “immobilize”, שפירושה 'להפוך לבלתי ניתן להזזה'), היא מערכת של חיישנים אלקטרוניים המותקנים ברכב ועל גבי מפתח מיוחד. כאשר המערכת והמפתח מזהים האחד את השני, יש התאמה וניתן להתניע את הרכב. בדרך זו נמנעות פריצות וגניבות. זאת משום שאפילו אם הפורץ הצליח להיכנס לתוך הרכב, הוא יזדקק למפתח מיוחד בכדי לנסוע בו, ובלעדיו הרכב ישאר דומם. לרוב האמובילייזר משולב בקוד אבטחה המותקן על גבי לוח לחיצים בתוך הרכב. זהו הקודן אשר מספק עוד חומת הגנה מפני גניבות.

050-667-1266

לרוע המזל, לעתים קרובות גם אותן המערכות אשר משרתות אותנו היטב נגד גניבות, עלולות להתקלקל ולהותיר אותנו ללא יכולת לנהוג ברכבנו. האם אי פעם הקשתם את קוד הרכב שלכם וגיליתם כי אין כל תגובה? מצב זה עשוי להלחיץ מאחר וגם אנו הנהגים תלויים בקודן בכדי להתניע את הרכב.
לעתים קרובות, אנו ב-iopen נקראים לניתוק אימובלייזר – קודן, אשר נעשה בלתי שמיש מסיבות רבות ושונות. סיבה נפוצה אחת היא שכפתורי הקודן נעשים שחוקים בעקבות שימוש חוזר. בעקבות לחיצות תכופות בכל נסיעה על כפתורי הקודן, מגעי הפלסטיק שבו עשויים להיבלות ולהישחק וגם אם נקיש עליהם בחוזקה לא ייקלט הקוד והרכב יסרב להניע. סיבה נוספת ולא ידועה לרבים היא תקופת החורף והקור שבה עמה, אשר מקררים את מגעי הקודן ובעקבות זאת הם לא מגיבים ללחיצותינו. לעתים הסיבה היא חשמלית וכרוכה בכבל מנותק או בבעיה בחיישן אלקטרוני. בכל אחת מהסיבות, מומלץ מאוד לא לנסות ולתקן את הבעיה לבד מאחר ועשוי להיגרם נזק חמור יותר אשר יגרור עלויות תיקון גבוהות.
כיום, בזכות טכנולוגיות מתקדמות בתחום אבטחת ומיגון הרכב, אין יותר צורך להתקשר לגרר על מנת שיקח את רכבינו למוסך. יש לצלצל למנעולן רכב מוסמך ומקצועי, שיבוא עד אליכם כדי לבצע ניתוק אימבולייזר ותוך דקות ספורות יפתור את הבעיה, ללא המתנה ארוכה וללא הפסד ימי עבודה.

זקוקים לניתוק אימובילייזר? או לניתוק קודן? יקיר מנעולן הוא הכתובת שלכם

במקרה כזה, אתם מוזמנים להשתמש בשירותי יקיר מנעולן. אנחנו עסק לשירותי מנעולנות, הכוללים בין היתר ניתוק אימובילייזר עבור מי שנתקל בבעיות בהתנעת הרכב שלו. אצלנו תזכו לשירות אדיב, מקצועי והוגן. צרו קשר עוד היום! 050-667-1266

Save