X

מנעולן רכב

מנעולן רכב

זה קורה לטובים ביותר, אנשים מוצאים את עצמם נעולים מחוץ לרכב, ללא המפתחות של הרכב או שהאימובילייזר של הרכב הפסיק לפעול לפתע. כל אחד מאיתנו נתקל מדי פעם במקרים כאלו וכאשר הם קורים אנו מעוניינים לקבל פתרונות בצורה המהירה, המקצועית והאיכותית ביותר. אז אם אתם מחפשים שירות של מנעולן רכב שיציל אתכם כאשר אתם ללא המפתח, בין אם הוא נעלם או נשכח בתוך הרכב, יקיר הוא הפתרון עבורכם. יקיר, הבעלים של חברת iOpen הינו מנעולן רכב מנוסה ובעל ניסיון של שנים בתחום, בחו"ל ובישראל. חברת iOpen מספק, שירותי פריצה לרכבים, הכוללים גם תיקון מנעולי רכב, שכפול מפתחות רכב (כולל אימובילייזר), ניתוק אימובילייזר, קידוד מפתחות לרכב ועוד. לנו ניסיון רב שנים בפריצת מנעולי רכב ואנו מנוסים עם כל דגמי הרכבים והמנעולים. צריכים פורץ רכבים? פנו אלינו – יקיר מנעולן רכב.

אילו שירותי מנעולן לרכב אנו נותנים?

מתן שירות חילוץ בשטח או בבית הלקוח

שירות פורץ רכבים בכל איזור הארץ

חברת iOpen מספקת שירותי פריצת רכבים במגוון אזורים ברחבי הארץ, בעיקר במרכז ובאזור השרון. אנו נשמח לספק לכם שירות בערים הבאות:

■ תל אביב ■ רמת גן
■ הרצליה ■ גבעתיים
■ בת ים ■ חולון
■ נתניה ■ באר שבע והסביבה

אם הנכם גרים באזורים או נתקעתם באזורים הללו, נשמח לעמוד לשירותכם, לייעץ לכם ולהגיע אליכם במהירות.

שירותי מנעולנות לכל סוגי הרכבים

אנו מזמינים אתכם להנות משירותינו הניתנים למגוון רחב של רכבים. אם אתם צריכים פורץ  לרכב, מנעולן לרכב או כל שירות אחר לרכב הקשור למנעולים, אל תהססו לפנות אלינו!  אנו מספקים שירות אדיב, מיומן ומקצועי ומשתמשים במיכשור המתקדם ביותר – הכל למען בטיחותכם ובטיחות הרכב שלכם. צרו עימנו קשר עוד היום – נשמח לעזור לכם בכל שאלה או בעיה!

צרו איתנו קשר בהקדם באמצעות הטופס או באמצעות הטלפון 050-667-1266