X

שירותי מנעולן לרכב – סיאט

שכפול מפתחות לרכב סיאט

כמה פעמים קרה לכם שאיבדתם את מפתחות הרכב, או שמשהו השתבש במפתח שברשותכם? שכפול מפתחות לרכב סיאט הוא חיוני ביותר, מכיוון שהכנת עותק מפתח נוסף תוכל לא רק לסייע לכם במצב שבו נותרתם ללא המפתח שבשימוש קבוע, אלא גם בתפעול תקלות נעילה שונות. גם במצב שבו נותרתם ללא מפתחות כלל, מנעולן מקצועי המנוסה בעבודות שחזור מפתחות לרכב סיאט יוכל לבצע יצירה של מפתח חדש, קידוד הצ'יפ וחריטת מפתח.

אם אתם צריכים מנעולן לרכב סיאט, יקיר מנעולן יתנו לכם את השירות המקצועי והמתקדם ביותר. יקיר מנעולן מספקים שירותי פריצת רכבים ומנעולנות רכב לשלל סוגי רכבים, ביניהם סיאט. בין השירותים שאנו מציעים ניתן למצוא: ניתוק אימובילייזר, קידוד מפתחות, שכפול מפתחות לרכב סיאט שחזור מפתחות לסיאט ועוד.

מסודותיו של מנעולן מקצועי: תפעול תקלות נעילה נפוצות ברכבי סיאט

בשימוש במפתח פשוט בלבד, רק דלת הנהג נפתחת באופן אוטומטי ושאר הדלתות ידנית

ככל הנראה מדובר בתקלה במנגנון הנעילה של הרכב. נסו להשתמש במפתח הנוסף או לבצע פתיחה באמצעות השלט. אם הם עובדים כשורה מדובר בבעיה במפתח עצמו. אם גם הם אינם עובדים כראוי (לא פותחים את כל דלתות הרכב, כולל תא המטען) פנו למנעולן מקצועי שיעזור לכם לאתר ולפתור את הבעיה במהירות.

הנעילה המרכזית הפסיקה לעבוד

יש לבדוק האם מגיע מתח למשאבת הנעילה. צריך לבצע מעקב אחר החיווט למשאבה וצינורות הוואקום. אם הכל מחובר כראוי, אפשר לנתק את אחד הצינורות ולנסות להרגיש באמצעות הנחת האצבע במקום החיבור את תחושת היניקה. במקרה ואין יניקה, ככל הנראה צריך להחליף משאבה. במקרה ויש – יתכן שהקונטור מנותק אך בדיקה זו הינה מסובכת יותר ולא ניתנת לאבחון בקלות. ניתן לפנות אל מנעולן מנוסה שיבדוק זאת עבורכם.

הנעילה המרכזית לא מגיבה לפקודות השלט –

נסו להחליף סוללה או להשתמש במפתח הנוסף שברשותכם, או במפתח פשוט. אם הנעילה מתבצעת כראוי בכל שאר המפתחות, אז ישנה בעיה בשלט. אם הנעילה עדיין לא מתבצעת כראוי, יש לנסות לנתק בזהירות את כבל המינוס למשך 15 דק ולחבר אותו בחזרה. אם הבעיה עדיין לא נפתרה ניתן לפנות אל פורץ רכבים ובנוסף לבצע שכפול מפתח לרכב סיאט במידה ונותרתם ללא עותקים נוספים.

האם כדאי להזמין מפתח או שלט לרכבי סיאט מ-ebay?

אמנם ברשת מוצעים מוצרים רבים ובמחירים טובים, אך המפתח שתזמינו איננו מגיע מקודד וכן החיתוך המתבצע בו לא תמיד מתאים כראוי לרכבכם, או שיוצר בטכנולוגיה שונה מאשר זו שנוצרה אצל היצרן. ניתן לבצע שכפול מפתחות לרכב סיאט אצל איש מקצוע אמין שיבצע התאמה מושלמת, חיתוך וקידוד ואף יוודא את תקינות עבודתו מהרגע הראשון ועד לסיום.

אצלנו תקבלו יחס הוגן ומחירים משתלמים. צרו קשר עוד היום!

*  זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

*  שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

*  פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

*  באישור משטרת ישראל עם תעודות!

Save

Save

Save

Save

Save