X

שירותי מנעולן רכב – סקודה

מחפשים מנעולן לרכב סקודה? חברת iOpen היא הכתובת שלכם. אנו מספקים מגוון שירותי מנעולנות לכל בעלי רכב סקודה שנתקלים בבעיות עם המנעול או המפתח של הרכב וזקוקים לשירותי פריצת רכב סקודה בין היתר, אנו מציעים שכפול מפתחות, שיחזור מפתחות, קידוד מפתחות, ניתוק אימובילייזר ועוד. אצלנו תקבלו שירות זריז, אמין ומקצועי.

שכפול מפתחות לרכב סקודה

תקלות נעילה, בעיות עם הסוויץ' ואבדן המפתחות יכולים לקרות לכל אחד, בכל זמן ובכל סוג רכב. מדובר בתקלות נפוצות יחסית שבאמצעות פורץ רכבים מיומן ניתן לפתור בזמן מינימלי וללא גרימת נזק לרכיבים שונים. אם הגעתם לכאן כי איבדתם את המפתח או שברשותכם רק עותק אחד לשני נהגים או יותר – חשוב לבצע שכפול מפתחות לרכב סקודה לא רק לצרכי נוחות, אלא גם כטריק פשוט וקל לאיתור תקלות הנעילה כפי שתקראו מיד.

טיפים שימושיים מאת מנעולן מקצועי למצבי תקלות נעילה ברכבי סקודה

אחת הדלתות לא נפתחת – לחצתם על שלט הרכב אולם כל הדלתות נפתחו למעט אחת? נסו לנעול ולפתוח שוב עם השלט או ידנית. אם הדלת נפתחה בניסיונות הבאים, מדובר בבעיה חוזרת במנגנון הנעילה. מומלץ לגשת אל מנעולן מקצועי שמכיר את דגם הסקודה שלכם ויטפל בבעיה בקלות.

המפתח נתקע בסוויץ' ולא מסתובב – אל תבצעו סיבוב בכוח, זה עלול לשבור את המפתח בתוך הסוויץ'! קודם כל וודאו שהמפתח נמצא במצב יציאה (סוויץ' סגור). לאחר מכן תוכלו לנסות לרסס מעט שמן או לתפוס בעדינות רבה את המפתח עם פלייר ולהזיז אותו ימינה ושמאלה. נסו גם לסובב את ההגה ימינה ושמאלה במקביל ל"משחק" עם המפתח. אם כל אלו עדיין לא עוזרים – הזמינו פורץ רכבים שיבצע חילוץ של המפתח, ולפתור את בעיית הסוויץ במקצועייות.

הרכב לא מגיב לפעולות השלט/ המפתח החכם/ ידני – האם בשימוש בעותק הנוסף התקלה נפתרה? אם כן, מדובר בתקלה ספיציפית באותו מפתח. ניסיון לשימוש במפתח הנוסף יכול לאתר כבר מבראשית את מקור הבעיה ולקצר את זמן הטיפול בה. מומלץ להיעזר בשירותי שכפול מפתחות לרכב סקודה על מנת להיות בטוחים שכל מפתחות הרכב פועלים כראוי על רכבכם.

מה היא נעילה סלקטיבית בסקודה? מדובר בטכניקת נעילה הבוחרת לנעול אוטומטית את רוב דלתות הרכב ולהותיר רק את זו של הנהג (בדרך כלל) פתוחה. מה שנראה כמו תקלה מרגיזה במיוחד, בעצם נועד למנוע מצבים שבהם מישהו אחר יפתח דלת כלשהי מכיוון אחר ברכב במקביל לכניסתכם אליו. אם ברצונכם לבטל אותה, יש לפתוח את דלת הנהג ולהכניס את המפתח לדלת (בזמן שהיא פתוחה), לסובב את המפתחות ימינה למשך מספר שניות, לשחרר ולבצע שנית.

מה היא נעילת וואקום? מדובר באפקט סגירה שמונע חדירת רעשי דרך וכניסת אוויר לתוך חלל הרכב בזמן הנסיעה, כך שחוויית הנהיגה ממכרת וטובה יותר. בנוסף נעילה זו נחשבת ליעילה הרבה יותר נגד גניבות ואף חל מקרה שבו נעילת הוואקום לכדה את הגנב בתוך הרכב ומנעה ממנו כל דרך יציאה עד להגעת הניידת. רכב סקודה בעל נעילת וואקום שננעל ללא דרך כניסה פנימה, מתבצע עם כלי פריצה מיוחדים ועל ידי מנעולן מקצועי בלבד.

אנו דואגים להשתמש רק במכשור המתקדם והאיכותי ביותר כדי להעניק לרכבכם את הטיפול הטוב ביותר.

*  זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

*  שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

*  פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

*  באישור משטרת ישראל עם תעודות!

Save

Save