X

מנעולן לבית 24/7

מנסים להיכנס הביתה? נכשלים?! אם אתם בטוחים שזה הבית שלכם, כנראה שאתם צריכים פורץ דלתות . זה הזמן ל-iOpen! iOpen, חברת המנעולנות הגדולה בישראל תשמח לסייע לכם להכנס חזרה לביתכם בכל מקרה של תקלה בלתי צפויה אשר מונעת מכן לעשות את הדבר שאותו אתם מנסים לעשות. iOpen היא חברה כלל ארצית שמנעולניה המומחים יודעים להתמודד עם כל תקלה, תקלות הכוללות אבל לא מוגבלות לאובדן מפתח, שבר מפתח במנעול, שבר במנעול, כשל קטסטרופי במערכת הצירים וכו'! אם אתם צריכים פריצת מנעול לביתכם, המנעולנים של iOpen יעשו זאת במהירות, באדיבות ובמקצועיות.
מלבד פריצת מנעולי בתים, iOpen מספקת את כלל שירותי המנעולנות – החל משכפול מהיר של קודנים ומפתחות, דרך פריצות לרכבים ועד יעוץ אבטחה, iOpen היא החברה בשבילכם אם יש לכם צורך בכל אחד מהדברים האלו.

יקיר, מנכ"ל החברה הינו מנעולן מומחה עם ניסיון רב. באמתחתו שנים על גבי שנים של ניסיון בפריצת מנעולים לבתים, רכבים וכל דבר אחר שיש בו מנעול. "השירות שלי כולל בין היתר, מתן שירותים למוסדות ציבוריים, מוסדות פרטיים ובתי עסק שונים מכל סוג, פריצה והחלפה של מנעול או מנגנון של כל סוגי הדלתות, חילוץ מפתחות שבורים מהמנעול של הבית, העסק וכמובן, גם של הרכב".

  • בתי דירות ובתים פרטיים
  • מנעולן לעסקים
  • פורץ דלתות מכל הסוגים
  • זמין 24 שעות ביממה

View Larger Map