X

שירותי מנעולן רכב – לקסוס

יש ברשותכם רכב מסוג לקסוס, ואבד לכם המפתח החכם? פאניקה? בחברה דורשים סכום רב עבוד מפתח חדש? אז אל דאגה הגעתם למקום הנכון! יקיר מנעולן הינה חברה אשר מתמחה בפריצות מנעולי רכבים מכל סוג, ובכלל זה גם דגמי היוקרה של לקסוס: LX, RX, GS, 250 IS  ועוד.

אנו מציעים מגוון שירותים לרכבי לקסוס, המאפשרים יותר מאשר פריצת רכב בלבד: שכפול מפתחות לרכב לקסוס, שחזור מפתחות, קידוד מפתחות, ניתוק אימבולייזר ועוד. כוח האדם שלנו צוות מקצועי, המגיעה במעבדה ניידת ועם הציוד הכי המתקדם ביותר שניתן למצוא בעולם. כך נוכל לבצע כל משימה במקצועיות הגבוהה ביותר.

שכפול מפתחות לרכב לקסוס

אנו משתמשים בצרור המפתחות שלנו כל כך הרבה, שלפעמים נדמה כאילו הוא ממש חלק מאיתנו. אך מה קורה במצב שבו הצרור נגנב או אבד? מפתח הרכב נשבר או תקול? במקרים אלו יש לבצע מיידית שכפול מפתחות לרכב לקסוס אצל מנעולן מורשה המכיר היטב את דגם הרכב שלכם.

ניתן לבצע גם שחזור שלט לרכב במקרה שבו הוא נשבר (נפוץ בקרב מפתח שלט טויוטה-לקסוס) או שכל עותקי המפתח אבדו. מנעולן מוסמך ייצר עבורך מפתח חדש, יקודד שבב אימובילייזר למפתחות הרכב (שבב המפתח המקושר למערכת ההנעה של הרכב) וימחק ממחשב הרכב את קוד המפתחות הקודמים. הליך המחיקה הינו "מנעולנות ממחושבת" המונעת ממי שמחזיק במפתח שאבד להניע את הרכב וחיונית מאוד לשקט הנפשי שלך.

במצב שבו ננעלתם מחוץ לרכב, סובבתם את המפתח והוא נשבר, או חלילה תקוע בתוך הסוויץ' – תוכלו להזמין פורץ רכבים מקצועי ומיומן שמכיר היטב את כל דגמי לקסוס והרקע הטכני שלהם. זמן ההגעה קצר והתיקון מתבצע מול הרכב שלכם באמצעות כלי פריצה יחודיים לאותו סוג רכב. כך תוכלו להניע ולהגיע ליעדכם ומבלי שנגרם כל נזק לרכיבי הנעילה. במעמד התיקון יהיה אפשר גם לבצע שכפול מפתחות לרכב לקסוס במידת הצורך.

האם כדאי להזמין מפתח חדש מ-ebay ולשוחח עם מנעולן כדי לקודד אותו?

פעולת שכפול מפתחות לרכב מתבצעת בשני שלבים:

בשלב הראשון –מתבצעים חיתוך וחריטה מדויקים כך שהמפתח יוכל להתאים לפתח הדלת והסוויץ'.

בשלב השני – מתבצע קידוד של המפתח החדש

רכישה אינטרנטית של מפתחות רכבים (גם אם מקוריים לכאורה) עלולה שלא לעבוד כראוי. במקרים רבים קורה שהמפתח  שמגיע הינו חרוט לרכב אחר דהיינו משומש ולא בהתאמה מדויקת לדגם הרכב שלנו עם תדרים שונים משלנו מה שגורם לקידוד לא להצליח מפני שקיימת בעיית אי התאמה באותו המפתח. כדאי לפנות מראש למומחה שחזור מפתחות לרכב שיבצע עבורכם את העבודה כבר מהשלב הראשון.

לוחצים על כפתור ההנעה אך הרכב לא מניע ולא נפתח נידלק לוח שעונים?

סביר להניח שזה רק ענין של חשמל ברכב, או להחליף סוללה בשלט החכם,במקרי חירום ניתן להצמיד את המפתח עם הלוגו של לקסוס קרוב למתג ההתנעה ולנסות להניע שוב עם רגל על דוושת הברקס. במידה וגם לא עוזר כדאי לשוחח איתנו לתאם שכפול מפתח לרכב לקסוס במידה והובחנה תקלת אימבולייזר במחשב הרכב.

המפתח לא מסתובב בסוויץ' – מה עושים?

כדי לאתר בקלות את התקלה, השתמשו במפתח הנוסף ובדקו האם הוא כן מסתובב. אם המפתח הנוסף מסתובב – המפתח הראשון ככל הנראה תקול. אם המפתח הנוסף לא מסתובב – מדובר בבעיה באימובילייזר או בקידוד המפתחות. כדאי לשוחח עם מנעולן מקצועי שיאבחן את הבעיה

*  זמינות 24 שעות

*  זמן הגעה תוך 20 דקות

*  שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

*  פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

*  באישור משטרת ישראל עם תעודות!

 

 

 

Save

Save

Save