X

פורץ רכבים בפתח תקוה – שירות ללא פשרות

פורץ רכבים בפתח תקוה

אם קרה לכם פעם שלא מצאתם את מפתחות הרכב כשהייתם חייבים לצאת לנסיעה לפגישה חשובה, לאירוע משפחתי, או לאסוף את הילד מהגן, או אולי קרה לכם שהמפתחות ננעלו ברכב, או חלילה וחס, במקרה שבו אחד הילדים ננעל ברכב, אתם ודאי מכירים את התסכול הנורא וחוסר האונים המתלווים לכך. iopen מעניקים ללקוחותיהם שירותי פורץ רכבים בפתח תקוה ובשאר חלקי הארץ. השירות זמין 24 שעות ביממה ובשעת הצורך, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר למוקד החברה,ופורץ מוסמך, מקצועי ואדיב יגיע עד המקום בו אתם נמצאים ויגיש לכם סיוע ועזרה.

סל שירותי מנעולנות רכב

על מנת שנוכל לספק ללקוחותינו מענה מושלם וכולל בכל מה שנוגע לפריצת הרכב, אנחנו ב iopen מספקים סל מלא של שירותי מנעולנות רכב. השירותים שהחברה מציעה כוללים פריצה לכל סוגי הרכבים, שחזור מפתחות אבודים, שכפול מפתחות, קידוד אימובילייזר, שכפול שלטים, ניתוק אימובילייזר וניתוק קודן. עם סל שירותים רחב כזה, אין ספק שתקבלו את המענה המהיר והטוב ביותר, שימנע בזבוז זמן ועגמת נפש מיותרים.

שירותי מעבדה – עד אליך

שירותי מנעולנות הרכב של iopen כוללים שליחת מעבדה ניידת המצוידת בציוד המקצועי ביותר, עד לבית הלקוח. המעבדה הניידת מאפשרת למנעולן לבצע כל פעולה שתידרש בו במקום, בכדי שאתם תוכלו להיכנס לרכב שלכם, להניע ולנסוע לדרככם. המעבדה הניידת היא האמצעי שלנו להבטיח ללקוח שירותי פריצת רכבים באיכות הטובה ביותר בפתח תקוה, בתל אביב או בכל מקום שיידרש.

מקצועיות ומומחיות

iopen מעסיקים פורצי רכב שהם מנעולנים מוסמכים, מורשים ובעלי אישור משטרתי. המנעולנים שלנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר ויודעים כיצד לפרוץ לכל רכב, מבלי להסב לו נזק. מנעולנות רכב היא ההתמחות שלנו ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שבפנותכם למנעולן של iopen , תזכו לשירות היעיל והמקצועי ביותר.

זמינים בכל מקום ובכל שעה

השירות שלנו זמין עבורכם בכל שעה ובכל ימות השבוע (למעט שבתות) ובפריסה ארצית. בעת צרה, כל שעליכם לעשות הוא להתקשר לטלפון 050-667-1266 ומנעולן מיומן יגיע עד אליכם. לפרטים נוספים התקשרו לטלפון 053-277-2125 ונשמח לענות על כל שאלה ולסייע בכל בעיה.