X

שירותי מנעולן רכב – דייהטסו

050-667-1266

מחפשים מנעולן לרכב דייהטסו? הגעתם למקום הנכון. חברת iOpen מספקת שירותי מנעולנות רכב ופריצת רכבים המספק שירותים למגוון סוגי רכבים, ביניהם לרכבי דייהטסו.

שכפול מפתחות לרכב דייהטסו

אם בבעלותכם רכב מדגמי דייהטסו מיד שנייה או שלישית, אתם ככל הנראה משתמשים במפתח עצמו לפתיחה ונעילה של הרכב באופן ידני. נהגים שטרם התקינו שלט נוחות לפתיחה ונעילה מרחוק נאלצים לעתים קרובות לפתוח את דלת הנהג ובנוסף גם דלתות אחרות מבפנים במידת הצורך, מפני שקיימת שחיקה במערכת הנעילה של הרכב. לכן מומלץ לבצע שכפול מפתחות לרכב דייהטסו, על מנת לפתוח ולנעול את הרכב בצורה נוחה וכן להתקין שלט באופן פשוט ויעיל, ללא פגיעה במערכת האזעקה או הקודן.

כיצד ניתן להעביר את המפתח הרגיל לשלט קפיץ או שלט חכם?

מנעולן מקצועי יוכל לבצע עבורכם הסרה של השבב מהמפתח הרגיל לשלט הקפיץ או השלט החכם. ביצוע הפעולה באופן עצמאי עלולה לגרום נזק לשבב ולכן מומלץ להשתמש בשירותי שכפול מפתחות לרכב דייהטסו.
פיתרון תקלה נפוצה ברכבי דייהטסו- נהגים רבים מתבלבלים בין הרכיבים השונים – אימובילייזר וקודנית. קודנית היא מערכת ההגנה הכוללת לוח מקשים ומוח וניתוק הצתה או סטרטר הנמצאת ברכבכם אשר הותקנה ע"י מתקין חיצוני בעוד שמפתחות הרכב הם אלו המכילים שבב (צ'יפ) עבור מערכת האימובילייזר המקורית שמגיעה מהיצרן ושבלעדיו לא תוכלו להניע.

050-667-1266

כאשר מקישים קוד שגוי – הקודנית תינעל למספר דקות (ישמע צפצוף המכריז על נעילה וצפצוף חוזר בשחרור). אם שכחתם את הקוד או למרות שהקשתם קוד תקין אך לא קיבלתם צליל אישור סביר להניח שהמערכת התקלקה ולא יתבצע שחרור של הניתוק ולא נוכל להניע את הרכב , ואז ניתן להשתמש בשירותי מנעולן רכב או פורץ רכבים שינתק את הקודנית ויבצע התנעה בלעדיה. לאחר מכן ניתן לבצע התקנה מערכת עם תכנות קוד מחדש, או להשאיר ללא המערכת כלל.

כאשר הקשת הקוד נכונה ויש צליל אישור אך בכל זאת בעת הכנסת המפתח לסוויץ' לא מתבצעת התנעה ונורה עם מפתח מהבהבת בלוח שעונים – ככל הנראה מדובר בשבב האימובילייזר שנפל מהמפתח או נפגם. נסו להשתמש במפתח הרזרבי או פנו ליצירת שכפול מפתחות לרכב דייהטסו.

השירות שלנו מקצועי ואנחנו משתמשים רק במיכשור המתקדם ביותר. אנו מזמינים אתכם לנסות את שירותינו בכל עת! חייג עכשיו: 050-667-1266

* זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

* שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

* פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

* באישור משטרת ישראל עם תעודות!

מנעולן לרכב דייהטסו שכפול מפתחות לרכב דייהטסו