X

שירותי מנעולן – שכפול מפתחות לרכב סובארו

050-667-1266

שכפול מפתחות לרכב סובארו

בעלי רכב סובארו נהנים מחוויית נסיעה טובה ונוחה הכוללת אפשרות נעילה ופתיחה פשוטה באמצעות השלט החכם. אך אם במקרה המפתח הנוסף שברשותכם לרכב אבד או נגנב וכעת יש לכם רק מפתח אחד לרכב שמשתמש בו יותר מנהג אחד, כדאי לבצע שכפול מפתחות לרכב סובארו על מנת שלכל אחד מהנהגים יהיה מפתח אישי חכם, מקודד וחתוך בהתאמה.

פיתרון בעיות טכניות ברכבי סובארו שכל מנעולן מכיר 

  אם ניסיתם פעם לגשת לרכב והבחנתם שחלק מדלתות הרכב לא מגיבות היטב לפעולת השלט או ש"מתעוררות לחיים" רק אחרי ניסיון שני ושלישי  – סימן שישנה תקלה במנגנון הנעילה באותן הדלתות ו/או דלת תא המטען. למה זה קורה?

מדובר בתקלה במנוע הנעילה. מנוע הסובארו אטום לחלוטין ומגורז כך שגם עלול לאבד מחוזקו בעקבות כניסת גריז למכלולים הפנימיים של הרכב. ניקיון של המנוע יכול לעזור באופן חלקי אך לא יפתור את הבעיה אחת ולתמיד. ניתן להזמין מנוע נעילה חדש אך רצוי להתייעץ לפני כן עם מנעולן מקצועי שינחה אתכם בהזמנת הדגם המדויק

050-667-1266

.

טיפים נוספים לפתירת בעיות נעילה ברכבי סובארו                                                                                                                              

המפתח בסוויץ' לא מסתובב וההגה נעול – כנראה שמדובר במצבר מרוקן אך יש אפשרות אחרת שמדובר בבעיה במערכת האמבולייזר. במקרה כזה המפתח החכם לא נקלט במערכת הבקרה של הרכב. כדי לוודא שאכן זו הבעיה השתמשו במפתח הנוסף וראו האם הוא מסתובב כראוי.

הנורה בסוויץ' מהבהבת כשמנסים להניע – ברכבי סובארו בעת ההנעה, הנורה בסוויץ' אמורה להידלק ולהיכבות מיד ולכן במצב של הבהוב קבוע, יתכן שהצ'יפ הנמצא במפתח נפל או נפגע. במצב כזה יש לפנות אל פורץ רכבים מקצועי לתיקון או לבצע שכפול מפתחות לרכב סובארו כדי ליצור מפתח חדש ותקין.

050-667-1266

שירותי חברת iopen ניתנים בפסריסה ארצית, 24 שעות ביממה. אנו משתמשים בציוד המתקדם ביותר עבור שכפול מפתחות לרכב סובארו, תיקון שלטים חכמים, קידוד שלטים ופריצת רכבי סובארו ללא נזקים ובאופן המקצועי ביותר. אנו מומחים בדגמים הבאים: סובארו אימפרזה, סובארו גאסטי, סובארו לגאסי, סובארו טריבקה, סובארו אהוטבאק, סובארו XV  החדשה ועוד'

נשמח לספק לכם את שירותינו, הכוללים: קידוד מפתחות, שכפול מפתחות, שיחזור מפתחות, ניתוק אימובילייזר ועוד. אצלנו תקבלו את השירות הטוב והמשתלם ביותר.

* זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

* שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

* פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

* באישור משטרת ישראל עם תעודות!