X

שירותי מנעולן רכב – יונדאי

חיפשתם מנעולן לרכב יונדאי? חברת iOpen מספקת שירות מתקדם של מנעולן רכב לכל דגמי יונדאי ונשמח לספק לכם את כל השירותים בתחום מנעולנות הרכב: שכפול מפתחות, שיחזור מפתחות, קידוד מפתחות, פריצת רכבים, ניתוק אימובילייזר ועוד.
אנחנו מצטיינים במתן שירות אדיב, מהימן ומקצועי. פנו אלינו עוד היום ונשמח לספק את השירות הנדרש לרכב היונדאי שלכם.

שכפול מפתחות לרכב יונדאי

מערכת הנעילה ברכבי יונדאי נחשבת לפשוטה לתיקון והחלפה במידת הצורך, אך עדיין דורשת היכרות מעמיקה של פורץ רכבים מקצועי עם כל דגמי היצרן. במצב שבו דרושה החלפת מפתח, ניתן לבצע גם שכפול מפתחות לרכב יונדאי ובכך לטפל בתקלה מכל הכיוונים.

ברכבי יונדאי אקסנט למשל, כאשר מחברים את הנעילה המרכזית לשלט הרכב, מוסיפים לוקר מיוחד בדלת הנהג. כאשר פותחים את הרכב עם השלט, מופעל הלוקר שבדלת הנהג ומדמה מצב של פתיחה ידנית, מה שמביא את הנעילה המרכזית למצב פתיחה או סגירה של כלל הרכב.

במקרים בהם לחיצה על השלט פותחת את דלת הנהג בלבד, ייתכן והלוקר לא מכוון כראוי או שמערכת הנעילה המקורית של הרכב לא פועלת. כדאי לנסות לפתוח מבחוץ את הרכב ולנעול אותו באמצעות המפתח הידני. אם הנעילה המרכזית פועלת כעת – הבעיה נובעת מהלוקר. אם הנעילה המרכזית לא פועלת – הבעיה הינה במערכת הנעילה המקורית של הרכב (דרושה החלפת מוח). עבודה זו מוכרחה להתבצע אך ורק על ידי מנעולן מורשה ומנוסה בדגמי רכב זה.

בשאר דגמי היונדאי, במצב שבו בעת הפתיחה רק דלת הנהג נפתחת – היא ככל הנראה נתק בצומת החוטים הראשי שדרכו מגיע הזרם לשאר מנועי הדלתות או שישנו פיוז שרוף. גם כאן פורץ מנעולים מקצועי יוכל לאבחן את הבעיה ולפתור אותה במהירות, באמצעות כלים מיוחדים וניסיון רב על המקום.

אם מפתחות הרכב שלכם נגנבו, אבדו או נחבלו, מומלץ לבצע שכפול מפתחות לרכב יונדאי במהירות. ניתן כמובן לשכפל גם את השלט עצמו בזריזות וביעילות. גם במצב שבו המפתחות נגנבו ואתם חוששים מפריצה בקרוב לרכב שלכם – ניתן לבקש מכל מנעולן מקצועי ומורשה למחוק את אותו צ'יפ (שבב המפתח המקושר למערכת האימובילייזר שבלעדיה לא ניתן להתניע) מרשימת המורשים במחשב הרכב.

האם כדאי להזמין שלט קפיץ לרכב יונדאי מ- ebayולקודד אותו מחדש אצל מנעולן?

כמעט כל מוצר שתזמינו ברשת יוזיל את מחירו. אמנם גם שלטי הרכב ניתנים לרכישה במחירים נמוכים מאוד, אך פעמים רבות הם מגיעים כשאינם תואמים את המפתח או את הדגם שברשותכם. לכן עדיין מומלץ שלא להסתכן ולבצע שכפול מפתחות לרכב יונדאי אצל כל מנעולן המכיר היטב את דגם הרכב ובעל הכלים המתאימים לבצע את עבודת שכפול זו.

*  זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

*  שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

*  פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

*  באישור משטרת ישראל עם תעודות!

 

Save

Save

Save

Save