X

שירותי מנעולן רכב – מאזדה

050-667-1266

שכפול מפתחות לרכב מאזדה

אחד מדגמי רכבי המאזדה הנפוצים ביותר בכבישי ישראל הוא מאזדה 3. רכב מרווח, איכותי ונעים לנסיעות שלרוב כולל גם נעילה אוטומטית המופעלת מספר שניות לאחר הכניסה לתוך רכב ותחילת הנסיעה.

במקרה של נעילה אוטומטית שמופעלת גם במצב שבו הרכב איננו במצב התנעה או תחילת נסיעה, ניתן לבצע לחיצה ארוכה של בין 5-10 שניות על כפתור הנעילה בשלט. אולם אם יצאתם מהרכב רק לרגע וכעת המפתח ננעל בפנים, יש להשתמש בשירותי מנעולן מקצועי שיגיע אליכם במהרה לפריצת הרכב ותיקון התקלה.

שכפול מפתחות לרכב מאזדה הינו פעולה האמורה להתבצע כאשר חלה תקלה באחד ממפתחות הרכב או במקרה שבו נותרתם אך ורק עם סט מפתחות או שלט אחד בלבד. מפתח נוסף, גם אם אין נהג נוסף לרכבכם, יכול לעזור במקרה שבו חלה תקלה בהנעה או בפתיחה ונעילת הרכב. כאשר מתגלה תקלה כלשהי, ניתן לנסות ולהשתמש במפתח הנוסף על מנת להבין האם מדובר בתקלה כלשהי במפתח עצמו או שמדובר בבעיה אחרת: מצבר, מערכת ההנעה של הרכב וכד'. שכפול מפתחות לרכב מאזדה יכול להתבצע עבור כל אחד מדגמי הרכב, תוך ביצוע חיתוך וקידוד מתאימים למפתח.

050-667-1266

אחת הדלתות איננה נפתחת – בעיה נפוצה ברכבי מאזדה

אם ניסיתם ללחוץ על שלט הרכב לפתיחה אולם אחת הדלתות מסרבת להיפתח, מדובר בבעיה במנגנון הנעילה. נסו לנעול ולפתוח מחדש באמצעות השלט או לפתוח את אותה הדלת ידנית ולאחר מכן גשו אל מנעולן שיאתר את הבעיה ויפתור אותה בקלות עבורכם.

האם כדאי להתקין בעצמי נעילה מרכזית דרך השלט?

בחלק מדגמי הרכב ישנה נעילה מרכזית רק באמצעות המפתח. התקנת נעילה מרכזית באמצעות שלט היא כמובן אפשרית, אך מסובכת וקיים סיכוי שהיא לא תתפקד כראוי. לכן חשוב לפנות אל פורץ רכבים מקצועי שמודע למלאכת ההרכבה והחיווט.

אנחנו מספקים שירות אדיב, נעים ומקצועי. צרו קשר עוד היום ונשמח לסייע!

*  זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

*  שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

*  פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

*  באישור משטרת ישראל עם תעודות!

Save