X

שירותי מנעולן רכב – פיאט

חיפשתם מנעולן לרכב פיאט? בין אם נתקלתם בבעיה במנעול, צריכים לפרוץ לרכב או נדרשים לשירותי מנעולנות אחרים (קידוד מפתחות, שכפול מפתחות, ניתוק אימובילייזר, התאמת מנעולים, שיחזור מפתחות ועוד) הנכם מוזמנים לפנות אלינו ונשמח לסייע בכל בעיה. צוות המומחים שלנו והמיכשור המתקדמים יסייעו לכם במציאת פתרון הולם לרכב שלכם.

שכפול מפתחות לרכב פיאט

אתם ממהרים, יוצאים לכיוון הרכב ויודעים שאתם חייבים להספיק להגיע בזמן אלא שמשהו משתבש. המפתח נתקע בסוויץ' (או חלילה נשבר בפנים), שלט הרכב כלל לא מבצע פתיחה של הדלתות או שלפתע אתם מגלים שהמפתח כלל לא ברשותכם…

מנעולן מקצועי ומנוסה בעל ניסיון רב בפריצת רכבי פיאט וטיפול בבעיות הנעילה בהם יכול להגיע אליכם תוך זמן קצר מרגע הקריאה, לבודד את הבעיה ולתקן אותה ללא נזקים נוספים.

כדאי תמיד להיערך מראש ליום שבו תזדקקו למפתח נוסף ועל כן מומלץ לבצע בהקדם שכפול מפתחות לרכב פיאט המתבצע על ידי מנעולן מוסמך בעל רישיון ותעודת יושר משטרתית.

מסודותיו של מנעולן מקצועי – כך תבודדו תקלות נעילה נפוצות ברכבי פיאט

אחת הדלתות או יותר לא נפתחת  –  ככל הנראה מדובר בבעיה במנגנון הנעילה המרכזי. ברכבי פיאט מנוע הנעילה של כל דלת מותקן בתוך נועל הדלת עצמו ונקרא לוקר. נסו קודם כל להשתמש במפתח הנוסף – האם כעת כל הדלתות נפתחות/ ננעלות כראוי? אם כן, מדובר בבעיה במפתח עצמו. אם לא, מדובר בבעיה בלוקר. פנו אל פורץ רכבים מקצועי ואמין שיתקן עבורכם את התקלה.

הדלת הקדמית מימין פותחת את כל הדלתות אך דלת הנהג מבצעת פתיחה סלקטיבית של הדלתות – בדלתות הקדמיות מותקן בדרך כלל מנוע מאסטר, המעביר פקודת פתיחה או נעילה לשאר הדלתות. ייתכן ומדובר במנוע דלת שמסיבה מסוימת לא מתפקד יותר כמאסטר. ניתן לבדוק את החיווט בתוך המנוע שבדלת הנהג, ייתכן והתנתק. בעלי הידע יכולים לנסות להעביר את המנוע לדלת שלצד הנהג ולוודא העברת זרם. אם יש העברת זרם – מדובר בבעיה בנעילה המרכזית עצמה וככל הנראה תידרשו להחליף אותה.

המפתח בסוויץ' לא מסתובב, למרות שההגה משוחרר נסו לכבות ולהניע מחדש כבדיקה ראשונית ועל מנת להגיע אל מחוץ חפצכם בזמן. תוכלו לנסות גם את המפתח הרזרבי שייתכן ויבצע הנעה חלקה. לאחר מכן, גשו עם כל מפתחות הרכב למנעולן מקצועי ובדקו האם מדובר בבעיה במפתח עצמו. במידה וכן, ניתן לבדוק אפשרות לתיקון המפתח או לבצע שכפול מפתחות לרכב פיאט.

המפתח נשבר בתוך הסוויץ' – מומלץ שלא לנסות למשוך את החלק השבור בעצמכם, על מנת שלא לחבל בפתח הסוויץ' מבפנים ולגרום למצב שבו תיאלצו להחליף אותו לגמרי. הזעיקו מנעולן שיבצע חילוץ מהיר של החלק השבור וכן יוכל באמצעות מכונה המתאימה לדגם הרכב הספיציפי לבצע שכפול מפתחות לרכב פיאט.

יקיר מנעולן – שירות מקצועי, אדיב ואמין – מומחה לרכבי פיאט.

*  זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

*  שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

*  פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

*  באישור משטרת ישראל עם תעודות!

Save

Save

Save

Save

Save