X

שירותי מנעולן רכב – פיג'ו

שכפול מפתחות לרכב פיג'ו

מחפשים מנעולן לרכב פיג'ו? מצוין, הגעתם לכתובת הנכונה!  חברת iOpen  מספקת שירותי מנעולן רכב ופריצת רכבים למגוון סוגי רכבים, ביניהם פיג'ו. בין השירותים שאנו מספקים ניתן למצוא: קידוד מפתחות, שכפול מפתחות, שחזור מפתחות, ניתוק אימובילייזר ועוד.

הצרה המטרידה ביותר הקשורה לתקלות תפעול ברכב היא כמובן זו שקשורה לבעיות בנעילת הרכב או במפתח שברשותכם. ככל הנראה, המפתח שיש לכם כעת הינו מפתח קפיץ (שלט הכולל מפתח) או מפתח פשוט. אם בבעלותכם רק עותק אחד, מומלץ לבצע שכפול מפתחות לרכב פיג'ו על מנת להיות בטוחים שברשותכם עותק נוסף במקום בטוח למקרה שהמפתח שברשותכם יינזק או יאבד. בנוסף, שימוש במפתח נוסף יכול לשמש כאיתור ופיתרון בעיות נפוצות בנעילת הרכב.

 

שאלות ותשובות – תקלות נעילה ברכבי פיג'ו

לאחר נעילה או פתיחה יש רעשי נעילה נלווים – יש לבדוק את מנגנון הנעילה ופעולתו. ככל הנראה, בעיית מגעים כלשהי מונעת מהמנוע להפסיק את הפעולה. בכל מקרה כדאי לבדוק בנוסף האם כל דלתות הרכב ננעלו/ נפתחו בהתאמה וייתכן ודרוש תיקון. ניתן להיעזר בשירותי מנעולן מקצועי שיסייע לכם בפיתרון מהיר של התקלה.

הקשתי נכון את הקוד אך הרכב לא מניע – נסו לנתק את הקודן ולבצע הנעה נוספת לאחר החיבור. בנוסף כדאי להשתמש במפתח הנוסף על מנת לאתר מהיכן נובעת התקלה: האם בקודן, במפתח עצמו (ייתכן והבעיה נובעת מאימובילייזר תקול או שבב המפתח שניזוק) או שבכלל במנגנון הנעילה או המצבר. ניתן ליצור קשר עם פורץ רכבים שיוכל לאבחן את הבעיה במהירות רבה.

השלט לא מגיב לפעולות הנעילה – האם בנעילה ידנית הבעיה נפתרת? אם כן מדובר בבעיה כלשהי בשלט עצמו או במנגנון הנעילה. ניתן לבצע שכפול שלט לרכב פיג'ו על מנת להימנע מהתקלה בעתיד.

המפתח נתקע בסוויץ' ולא מסתובב – יש להיעזר בשירותי מנעולן מקצועי המכיר היטב את התקלה ואת דגם הרכב שלך. בתרחיש הפחות סביר יהיה צורך בהחלפת הסוויץ', אך המנעולן יוכל לבצע הוצאה של המפתח באמצעות כלים מיוחדים וכן לבצע שכפול מפתחות לרכב פיג'ו במידה והמפתח עצמו איננו שמיש יותר.

תא המטען ננעל ואיננו מגיב לפתיחה – ייתכן וקיימת בעיה במנגנון הנעילה או בידית/ כפתור תא המטען. כדאי להזמין פורץ רכבים שישחרר את הנעילה ויאבחן את הבעיה.

אנו מציעים לכם לנסות את שירותינו בהזמנות הקרובה! אנחנו בטוחים שלא תתחרטו.

*  זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

*  שכפול, שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

*  פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

*  באישור משטרת ישראל עם תעודות!

Save

Save