X

שירותי מנעולן רכב קיה – שכפול מפתחות לרכב קיה

שכפול מפתח לרכב קיה

המסקנה החשובה ביותר אליה מגיע כל אדם שאיבד את מפתחות הרכב היא להשאיר מפתח רזרבי במקום סודי ובטוח, שנגיש לכם בעת הצורך. שחזור מפתחות לרכב קיה במצב של אבדן כל העותקים גורר עלויות כבדות ובעיקר תסכול שכן הרכב שלכם נותר בחניה ואתם נאלצים להסתדר בדרכים אחרות. מה חשוב לדעת על שכפול מפתחות לרכב קיה?

אם ברשותכם מפתח קפיץ (אולר) לאחד מדגמי קיה והלחצנים שלו שחוקים או לוקים בתפקוד מקרטע  

לא ניתן להחליף את הכפתור הבלוי ויש לבצע החלפה של המארז כולו – כולל החלפה של להב הברזל וביצוע החיתוך שלו מחדש בהתאם לדגמי היצרן. מה גם שימוש בחומרי גלם פחות איכותיים עלולים לשבש בעתיד אם את התנעת הרכב או התנתקות המפתח מהשלט (שבר בחיבור של הלהב) ולא יהיה ניתן לסובב את הסוויץ,לכן חשוב להשתמש בשירותי מנעולן אמין ומקצועי בלבד, הפועל תחת פיקוח ארגון המנעולנים ומבצע את עבודתו באופן מדויק. חברתנו תספק לכם מענה מהיר ומקצועי ביותר – עד 20 דקות מרגע הקריאה!קידוד מפתח לרכב קיא מצריך פין קוד בעל 6 ספרות אשר מאפשר למנעולן גישה למחשב הרכב לצורך קידוד מקורי של צי'פ המפתח, במידה והקוד שהוטמע הינו שגוי קיים סבירות גבוהה שמחשב ניהול מנוע ינעל ולא יהיה ניתן להכניס גם את הקוד המתאים ולא נוכל להניע את הרכב, יש להמנע ממצב זה כדי לא לגרום נזק לכן חייב להשתמש בשירותיו של מנעולן רכב מקצועי בעל ניסיון רב כדי שאוכל להבדיל מתי להשתמש בקוד גרסה ישנה ומתי כן להשתמש בקוד עם גרסה חדישה יותר שימוש לא נכון בקודים ובגרסאות עלול להביא לנזק בקידוד.מפתח הרכב שלכם כולל שלושה מרכיבים: להב ברזל – החלק המתחבר בצד אחד אל השלט ומוכנס לתוך הסוויץ' ומסתובב לצורך הנעה, שלט רכב בעל לחצנים ושבב אמבולייזר – אותו רכיב אלקטרוני המאשר התנעה לאחר אימות הקוד עם המחשב מנוע.אם ברשותכם רכב מדגמי קיה פיקנטו למשל, ניתן לבצע שכפול מפתחות עם קידוד בלבד מבלי לייצר את השלט המובנה על המפתח. זאת מפני שברכב מדגם זה עפ"י הגדרות יצרן איננו מגיע עם שלט מובנה ולכן לא יהיה ניתן לקודד שלט לפי הגדרות יצרן והרכב יכול להפתח ולהינעל ידנית בלבד דרך צילינדר הדלת. אך תמיד יהיה ניתן להתקין מערכת שלטי נוחות תחליפית לצורך פתיחה וסגירה של הרכב מרחוק.

פיתרון תקלה נפוצה ברכבי קיה

נהגים רבים נוטים להתבלבל בין הרכיבים השונים – קודנית ואמבולייזר או לחשוב שמדובר באותו הדבר. קודנית היא מערכת ההגנה הטמונה בתוך הרכב ואילו מפתחות הרכב – הם אלו המכילים שבב למערכת האמבולייזר ברכב שבלעדיו לא ניתן להניע.במצב של הקשת קוד שגוי מספר פעמים – הקודנית תינעל למספר דקות. אם אינכם זוכרים את הקוד, תוכלו להשתמש בשירותי פורץ רכבים על מנת שיגיע לנתק את הקודנית ולבצע התנעה בלעדיה. לאחר מכן מתבצע תכנות קוד מחודש לבחירתכם.במצב של הקשת קוד נכון אך בהכנסת המפתח לסוויץ' אין התנעה – ייתכן והמדובר בשבב אמבולייזר שנפל מהמפתח. במצב זה יש להשתמש במפתח הרזרבי או לפנות מיד אל מנעולן מוסמך.

האם ניתן להעביר את מפתח הרכב קיה ממפתח רגיל לשלט קפיץ?

ברכבי קיה, השבב של מערכת האמבולייזר יצוק בתוך ראש המפתח העשוי סיליקון. וניתן להעבירו או לחילופין לבצע פעולת קידוד מפתח לרכב קיה מחדש ולקודד שלט חדש המותאם למארז קפיצי עם להב מובנת לרכב קיא, אך חשוב מאוד שלא לבצע זאת לבד כדי לא לפגוע בשבב ולהרוס אותו. חייג עוד היום לייעוץ חינם 050-667-1266

* זמינות 24 שעות

* זמן הגעה תוך 20 דקות

* שכפול מפתחות לרכב קיה , שחזור וקידוד מפתחות לרכב כולל אימובילייזר

* פריצת כל סוגי הרכבים ללא נזק

* באישור משטרת ישראל עם תעודות!

SaveSaveSaveSaveSave

Save