X

הסיבה הכי טובה לשכפל את מפתחות הרכב כבר עכשיו

יש לכם מפתחות לרכב החדש? בשעה טובה. זה בדיוק הרגע לדאוג לשכפול עותקים נוספים, עכשיו, ולא כשתמצאו את עצמכם באמצע הרחוב, נמסים תחת השמש הישראלית הלוהטת.

קניתם מכונית חדשה, אתם מוכנים לצאת לדרך ויש לכם כבר תכניות ברורות לקראת הנסיעה הקרובה לצפון עם כל החבר'ה. עם זאת, רגע לפני שאתם קורעים את הכביש ובוחנים את פעילות מיכל הדלק, עצרו וטפלו באחד הצעדים החשובים ביותר – שכפול מפתחות הרכב. נהגים רבים מקלים ראש בנושא הזה וחושבים שאין להם סיבה אמיתית להצטייד בעותק נוסף. הם מבינים את הטעות שלהם רק ברגע האמת. כלומר, כשהם עומדים מחוץ למכונית ביום קיץ לוהט, בלי מפתחות ובלי שום דרך לצאת לדרך ורק זקוקים לפורץ שיגיע באותו הרגע.

כך תשכפלו את מפתחות הרכב

הבעיה הגדולה מתחילה כשמבינים עד כמה מפתחות הרכב שלנו מורכבים. בהשוואה למפתח הצילינדר הפשוט שפותח את דלת הדירה שלכם, מפתחות הרכב כוללים גם אמצעי נעילה מתוחכמים, כולל שלט רחוק שמתפעל את האזעקה ואימובילייזר. זו בדיוק הסיבה לכך ששכפול מפתחות לרכב לא יכול להתבצע בקלות דעת או בכל חנות קטנה שמציעה שכפול למפתחות הדירה או העסק. מנעולן רכב עם ציוד מתקדם ועם ידע מדויק הוא האדם הנכון לטיפול בנושא, והוא זה שיעזור לכם ליצור כמה עותקים נוספים שתוכלו לשמור במשרד, בבית, אצל בן או בת הזוג, ואפילו אצל ההורים. כך לא תיתקעו באמצע הרחוב לעולם.

כך תיחלצו בשעת צרה

מי שמוותר על שכפול מפתחות לרכב, או פשוט נמצא רחוק מדי מהמפתחות הנוספים ששכפל לעצמו, עשוי למצוא את עצמו בכל זאת מחוץ לדלתות הרכב כשהמפתח אבד או ננעל בתוך המכונית עצמה. זה יכול לקרות לכל אחד, למשל כשאתם פורקים את שקיות הקניות ובטעות נועלים את מפתחות הרכב בתא המטען. במצבי חירום מיוחדים מאוד ניפוץ הזכוכית הוא פתרון נכון, למשל כשהילד הקטן נעול במושב האחורי ואתם חרדים לשלומו. במצבים אחרים אין שום סיבה להסב נזק למכונית. מנעולן רכב שמיומן גם בפריצה לרכבים, ואף מחזיק באישור רשמי של משטרת ישראל לעשות זאת, הוא בדיוק האדם הנכון, בזמן הנכון. כך תוכלו לחזור לדרך במהירות, ואם עדיין לא שכפלתם לעצמכם מפתח, נצלו את ההזדמנות הזו כדי לטפל גם בבעיה הזו, ולמנוע מהרגע המביך הזה לחזור על עצמו בהמשך.