X

מה עושים כאשר אבד מפתח לרכב?

 

בתוך המירוץ היומיומי שלנו אנחנו עשויים לאבד גם המפתח לרכב. זה אולי לא תמיד מנחם כשאנחנו תקועים מחוץ למכונית, אבל זו בהחלט תופעה שקורית גם לטובים ביותר. ברגע של היסח הדעת אבד מפתח לרכב, וכשזה קורה אנחנו צריכים פתרון מדויק ומהיר. עכשיו עומדות בפניכם שתי חלופות: להזמין מנעולן לרכב או לנסות לפרוץ אותו לבד. אתם יכולים בוודאי לנחש איזה פתרון עדיף, אבל אם אתם עדיין מתלבטים – הנה המשמעות של כל אחת מהדרכים הללו.

 

אפשרות ראשונה: פריצה עצמאית לרכב

נתחיל מהחלופה הראשונה, זו שדווקא לא מומלץ לכם לנסות בבית. אנשים רבים מחפשים דרכים מהירות ופשוטות להתמודד עם המצב שבו אבד מפתח לרכב. הם מנסים לסדוק את המנעול, אולי לפרוץ את החלון, ולפעמים מנסים לחתוך חוטים של חשמל בסוויץ ולקצר אותם כמו בסרטים(לא מומלץ). אם מפתח הרכב בפנים ואתם מנסים רק לחדור לרכב באחת מהדרכים שהוזכרו זה אולי יכול לעבוד. אלא שיש למהלך הזה מחיר כבד מאוד אותו תצטרכו לשלם רגע אחרי שתחזרו לשבת על מושב הנהג. תיקון הנזק יעלה לכם ביוקר, וכדי שהרכב לא יישאר פרוץ כשאתם בפגישה או במהלך הלילה, תצטרכו להגיע מיד אל המוסך לתיקון התקלה. בקיצור, אם אבד מפתח לרכב, עדיף לפנות למנעולן רכב עם ניסיון ולא לעשות את זה לבד.

 

אפשרות שנייה: מנעולן רכב מיומן

במצב שבו אבד מפתח לרכב מומלץ לפנות לעזרתו של מנעולן רכב, ולא לנסות לעשות את זה לבד. המנעולן מכיר את המערכות השונות, יש לו את הציוד הדרוש והוא יודע בדיוק מה צריך לעשות כדי להיכנס אל המכונית בלי לשבור חלונות וחלונות, ובלי לפגוע ברכב היקר כל כך לליבכם. זהו חיסכון משמעותי בכסף וגם בזמן, כך שגם אם נדמה לכם שפריצה פנימה דרך החלון היא מהירה יותר, תגלו שזה ממש לא נכון כשתצטרכו להתמודד עם אתגר חדש, והוא בחירת גורם מקצועי שיטפל בנזק היקר. כמובן שאם יש פעוט הלכוד במכונית אין מקום להמתין ובוודאי שלא לחשוב על עלויות התיקון, אבל אם אלו שקיות הקניות שלכודות בתא המטען, הן יסתדרו מצוין עד שיגיע המנעולן שיחלץ אותן ואתכם מהמצב הזה.