X

מיהו באמת מנעולן מוסמך?

שירותיו של מנעולן נדרשים לנו לא פעם, בין אם משום שננעלנו מחוץ לדירה  או לרכב ובין אם משום שאבדנו את המפתח לרכב. אנחנו צריכים לשחזר מפתח אבוד או להיכנס למכונית שמנגנון הנעילה בה תקול, והדרך הטובה והיעילה ביותר לעשות את זה היא באמצעות מנעולן מוסמך.

השאלה היא מה זה אומר, ואיך תדעו מי הוא בעל המקצוע המתאים ביותר למשימה שעל הפרק.

 

ההכשרה שעובר כל מנעולן מוסמך

מנעולן מוסמך הוא זה שיודע לטפל באופן מקצועי ביותר בשורה ארוכה של תקלות הקשורות, ניחשתם נכון, למנעולים מסוגים שונים. הוא יכול לפתוח את הדלת הנעולה גם ללא המפתח, הוא זה שיפרוץ לכספת גם אם שכחתם את הקוד האישי שלכם והוא ישכפל עבורכם את השלט של הרכב כדי שלעולם לא תמצאו את עצמכם לא פתרון מתאים או ייצר לכם מפתח חדש לרכב כולל קידוד אימובילייזר במקרה של אובדן כלל מפתחות לרכב, הוא יודע לעשות את כל זה בזכות ההכשרה והניסיון שעבר, ולכן מומלץ לוודא שאתם בוחרים מנעולן מוסמך שהשלים קורס ובחינת הסמכה, וניסייון לפחות 3שנים בתחום, וכן שיש ברשותו אישור של משטרת ישראל. האישור הזה מוכיח שהוא גם מוסמך וגם אדם אמין שתוכלו לסמוך על שירותיו ועל ההגינות שלו.

למה חשוב לבחור מנעולן מראש?

רוב האנשים מתפנים לאתר מנעולן מוסמך רק בשעת חירום, כשהם תקועים מחוץ לרכב או לדירה. אלא שזו לרוב גם אחת הטעויות החמורות ביותר, משום שתחת לחץ אנחנו ממהרים לקבל החלטות שהן לא תמיד נכונות או משתלמות. כך אנחנו עשויים לגלות שהגיע אלינו אדם לא אמין ולא מוסמך, לא מיומן או לא מאוד מקצועי. הוא גם עשוי לנצל את מצב החירום לתת לכם הצעת מחיר נמוכה מאד בטלפון אך ברגע שהגיע לשטח  והתחיל בעבודה הוא נאלץ לקבוע מחיר גבוה הרבה מעבר למחיר שהוסכם בטלפון, מחיר שאינו ראוי ואינו הולם את השירות ואת שאר המנעולנים המוסמכים ובמקרה של סירוב מצד הלקוח לשלם את הסכום הגבוה כי הוא זיהה שעובדים עליו הלקוח מבקש מהמנעולן הנוכל שהגיע אליו לעזוב אך המנעולן לא מוותר ולא יוצא פרייר ומשאיר את כל החלקים שפירק מפורקים על הריצפה כך שאם מנעולן אחר יגיע לאותו לקוח ולאותו שירות זה הוא פשוט ירתע ולא תמיד ירצה להמשיך באותה עבודה כי בד"כ שמפרקים חלקים זעירים ולא מחזירים למקום אז יש להם נטייה ללכת לאיבוד וזמן העבודה מתארך פי2 מהרגיל. אם כן, גם אם בשגרה הכל תקין ורגוע, ודווקא בזמן שאתם ממש לא זקוקים לשירותיו של המנעולן, בחנו את אנשי המקצוע השונים. זה הזמן לגלות מי מקצועי ומנוסה, מי מציע מחירים הגיוניים ונוחים, ולמי כדאי לכם לפנות בפעם הבאה שתנעלו את עצמכם בחוץ, ביום לוהט ועם רצף של פגישות שאליהן תצטרכו להגיע. מנעולן מוסמך שהוא מעל לכל איש שירות ואדם אמין, הוא בדיוק זה שתרצו שם ברגע האמת.